Het is toch godgeklaagd dat je in de supermarkt, Media Markt of Fnac, als je aan de kassa passeert, nu bijna moet gaan smeken om een plastieken zak.
Blijkbaar veronderstelt de cassière of cassier dat je de gekochte waar zo met je blote handen kunt meezeulen.
Tegenwoordig moet je overal een zak betalen, voor een bedrag gaande van 3 eurocent tot 30 eurocent. De "zakmaffia" heeft duidelijk haar intrede gedaan.
Dat je voor zo'n zak moet betalen, tot daar aan toe, maar dat je telkens moet vragen naar zo'n zak is er echt wel te veel aan !
TVDW 14/06/2026 - Peddlers - This Little Girl of Mine (1970)
-
TVDW 1118. Een dj-setje van drie uur in Bar Tabac, met een aantal
muziekstijlen die onder de grote paraplu van jazz vallen: daaruit valt wel
een tvdw t...
6 dagen geleden
5 opmerkingen:
Volgens mij verdient Don Peit een flinke zakcent aan die zakken...
jij bent toch een zak???? waarom moet je er dan nog één vragen?
Shamrockske, u zal eindigen met uw kop in een plastieken zak !
Don Peit
Shamrockske, en uw edele delen in beton !
Don Peit
wanneer de volgende tieten post?????
Een reactie posten