zondag 26 april 2009

Hund i snor spot marsmannetjes ! (3)

Herinner u de marsmannetjes die in december opdoken in Brussel en nadien het Cremlin in Aalter aanvielen ?


We kregen een telefoon van Julien Darasse, professor moleculaire biologie aan de ULB te Brussel.

P. Leno
Dag professor

Julien Darasse
Dag Hund i snor

P. Leno
U belt naar aanleiding van de marsmannetjes ?

Julien Darasse
Klopt. Ik heb DNA geanalyseerd van de marsmannetjes die in Brussel zijn gesignaleerd. Die professor Sylvain Destickere van de RUG die bevestigde aan Hund i snor dat dat inderdaad marsmannetjes waren.

P. Leno
Absoluut

Julien Darasse
Nu, die Sylvain Destickere is een charlatan. Mijn analyses bewijzen dat die mannetjes geen marsmannetjes zijn.

P. Leno
Aha, een goed georchestreerde grap dan ?

Julien Darasse
Nee, helemaal niet. Deze weirdo's zijn wel degelijk extraterrestrials. Maar ze komen niet van de planeet Mars, maar van een planeet in een ander, ver afgelegen zonnestelsel

P. Leno
Dat is ... shocking ! Dit is breaking news !!

Julien Darasse
Inderdaad. Ik vermoed trouwens dat die ET's binnenkort weer gaan opduiken. Signalen wijzen in die richting.

P. Leno
OK, wel Hund i snor is standby. Alex Brulov zal een ploeg paraat houden die de plaatsen waar ze eerder zijn opgedoken ( Le Coq in Brussel, Cremlin in Aalter ) dag en nacht in het oog houden ! Ook Evelyne Beirens zal er als de kippen bij zijn om fotomateriaal te verzamelen.

Julien Darasse
Cool. Ik ben blij dat tenminste Hund i snor mij au sérieux neemt. De meeste van mijn collega's op de ULB verklaren mij gaga.

Geen opmerkingen: