dinsdag 12 mei 2009

Mission to Manatark (2) - Mission Commander

We hebben een Mission Commander voor de Mission to Manatark : het is niemand minder dan ouwe bekende Benoit Van Cleemput !

P. Leno
Benoit, welcome back !

Benoit Van Cleemput
Dank u, P. Leno. Feels like coming home !

P. Leno
Na uw debacle enkele jaren geleden met uw managementtips, heb je behoorlijk wat carrièrepaden bewandeld hé.

Benoit Van Cleemput
Dat kan je inderdaad stellen ja.

P. Leno
Je hebt nog meer jobs op je CV dan Terry Verbiest ! Ooit kom je nog in het Guinness Book of Records !

Benoit van Cleemput
Hahaha, inderdaad. En zeker als deze Missie slaagt ! Ik ben uiterst gemotiveerd om deze gigantische Missie tot een goed einde te brengen.

P. Leno
We hebben lang getwijfeld hoor om terug met jou in zee te gaan. Vrees je zelf ook niet voor een nieuw debacle ?

Benoit Van Cleemput
Mmja, maar ik heb mij een leuze van Hund i snor goeroe Vijay Gopalakrishnan eigen gemaakt : "do and don't look back". Dat is overigens ook het motto van Patrick Janssens met de BAM.

P. Leno
Ja, maar de BAM is tot nog toe ook een debacle gebleken.

Benoit Van Cleemput
Wham BAM, thank you mam, hahaha. Eerlijk gezegd, wat er in Antwerpen gebeurt is de ver-van-mijn-bed-show; ik ben van Snaaskerke hé.

P. Leno
De voornaamste reden waarom we jou aangesteld hebben als Mission Commander is dat je ons de belofte hebt gedaan om een dikke sponsor binnen te halen voor deze Missie, en vette vis bij wijze van spreken.

Benoit Van Cleemput
Dat klopt ja. Het is echt een hele vette vis ! Maar zolang niet alles in kannen en kruiken is, zal ik hem niet onthullen. Dat is voor zeer binnenkort.

P. Leno
We zijn benieuwd ! In elk geval, Commander Van Cleemput, succes met deze Missie !

Benoit Van Cleemput
Dank u. Dit wordt een intergalactisch succes !

Geen opmerkingen: