donderdag 25 december 2008

Hund i snor Ambassadeurs (1)

Hund i snor heeft beslist wereldwijd enkele ambassadeurs te benoemen, teneinde ( de belangen van ) Hund i snor te vertegenwoordigen en te promoten buiten België en het zoeken naar blogsponsors te vergemakkelijken.

De eerste ambassadeur in het rijtje wordt Pierre-Dominique Schmidt. Hij wordt ambassadeur van Hund i snor in Parijs. Hij zal ook de Dom-Tom's voor zijn rekening nemen ( Departements D'outre-Mer en Territoires d'outre-mer ) .

P. Leno
Welkom Pierre !

Pierre-Dominique Schmidt
Merci.

P. Leno
Dit is voor u alsnog een rehabilitatie na de debacles van afgelopen jaar, dunkt me.

Pierre-Dominique Schmidt
Absoluut. Ik zal mij 100 % inzetten als ambassadeur voor Hund i snor.

P. Leno
Waarop gaat u focussen ? Hoe gaat u dit aanpakken ?

Pierre-Dominique Schmidt
Ik heb enkele ideetjes. Ik ga niet alles verklappen, maar laten we het erop houden dat het zal swingen ! On va casser la barraque !

P. Leno
Génial quoi !

Geen opmerkingen: