zaterdag 6 december 2008

What's the deal with Holger ? (1)

Hund i snor vraagt zich af hoe het eigenlijk is met Holger, de hangende kerstman.

Niet zo goed, zo blijkt. Alex Brulov heeft hem aan de lijn.

Alex Hey Holger, alles kits ?

Holger Nein Mann, das Leben ist Scheisse !

Alex Waar hang je nu ?

Holger In Dubai

Alex Hola man, in Dubai !

Holger Ja, ik moet wel. Het Fortis-debacle heeft ook voor ons hangende kerstmannen zware gevolgen. De mensen besparen nu op de kerstuitgaven. Daarvan zijn wij de dupe. Zij halen hun lichtende bambi’s vanop zolder, maar hebben geen geld meer om nog kerstmannen in te huren.

Alex Da’s balen man.

Holger Da is !

Alex En waar hang je dan nu juist ?

Holger In Dubai dus, aan dat sjieke hotel, de Burj Al Arab. Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa heeft daar voor een maand de presidential suite afgehuurd, en om in de kerstsfeer te komen laat hij mij daar nu aanhangen.


Alex Toch cool uitzicht daar.

Holger Ja, dat wel. Maar het is hier gewoon om te stikken man.
Temperaturen van 45 graden, ga daar maar eens inhangen met zo’n kerstman outfit.

Alex Sjeik Abdullah bin Hamad Al Khalifa, is dat niet die vriend van Michael Jackson ?

Holger Absoluut. Dat is hem. Maar die sjeik heeft nog meer vijzen los dan Wacko Jacko. Hij is een sadist. En ik moet hier nog hangen tot januari. Ik ga gewoon smelten !
Alex Hund I snor komt je andermaal redden, Holger !

Holger Wat kan Hund i snor doen ? Die sjeik lacht er niet mee hé. Er zijn 8 private bodyguards met kalashnikovs die mij dag en nacht in het oog houden. Als ik één beweging maak, word ik doorzeefd met 80 kogels. Ik kan zelfs niet krabben als het jeukt.

Alex We zullen juridisch advies inwinnen bij onze advocaat, Zé Dudekem Dacosta. Misschien kunnen we die sjeik een proces aandoen wegens kerstmanmishandeling.

Holger Yeah, get me outa hie, man !

2 opmerkingen:

Shamrockske zei

ignace en de crem steken er toch sterk bovenuit !

Anoniem zei

Wel uw reactie bij de verkeerde post geplaatst

P. Leno