vrijdag 12 december 2008

Hund i snor spot marsmannetjes ! (1)

Hund i snor kreeg een telefoon van professor Sylvain Destickere , professor Anatomie van Buitenaardse Wezens aan de Gentse R.U.G.

Het betreft de foto van de kandidaat-nachtburgemeesters in de vorige post.

De bewuste foto werd genomen door Evelyne Beirens, voorheen vaste redactrice van Hund i snor, nu free-lancer.

Professor Destickere
Ik ben formeel : het gaat hier duidelijk om marsmannetjes ! Dat groene gelaat laat er geen twijfel over bestaan !!

Dit is zonder twijfel een bijzonder sensationele onthulling !!!

P. Leno
Evelyne, waar heb je die foto genomen ?

Evelyne Beirens
In het Brusselse café Le Coq.

P. Leno
En had je niets speciaals opgemerkt ?

Evelyne Beirens
Tja, die mannen zagen er inderdaad wat groentjes uit, maar dat heb je soms met die barflies. Ik had echt nooit gedacht aan marsmannetjes ! Mamma Mia !!

P. Leno
Wat deden die mannen daar in dat café ?

Evelyne Beirens
Alex Brulov onderzoekt de zaak, maar als ik me niet vergis dronken ze een Maredsous.

P. Leno
Alex, heb je die mannen nog ergens gezien ?

Alex Brulov
Nee, ik bevind mij nu in het café Le Coq, maar hier is niks meer te zien. Hier is wel enorm veel volk, nieuwsgierig om een glimp op te vangen van die marsmannetjes. Maar ik vermoed dat ze het hazenpad gekozen hebben. Iemand heeft ze zien wegrijden in een blauwe BMW met nummerplaat YMR001. Kobe Vissenaeken heeft intussen de achtervolging ingezet.

P. Leno
Evelyne, de telefoon staat intussen roodgloeiend bij Hund i snor. Kranten uit Japan, Korea, zelfs Trinidad en Tobago, overal ter wereld willen ze die foto publiceren !

Evelyne Beirens
Dat is ongelooflijk. Ik kan het maar niet geloven dat ik een foto van marsmannetjes heb genomen. Ik word beroemd !

P. Leno
En binnenkort schatrijk !

Evelyne Beirens
Ja zeker ? Maar Hund i snor ook hoor, want die hebben 40 % van de rechten op mijn foto's. Dat heeft die leperd van een Zé Dudekem Dacosta vastgelegd.

P. Leno
Cool ! Na het Fortis-debacle zag ik mijn skireis al door mijn neus geboord, maar nu zal ik alsnog naar Aspen kunnen vertrekken. Awesome !!

Geen opmerkingen: