vrijdag 12 december 2008

Hund i snor spot marsmannetjes ! (2)

Pieter De Crem
Hallo Hund i snor

Hund i snor
Hallo meneer de minister. Proficiat met uw nominatie van Nachtburgemeester van New York!

Pieter De Crem
(gebaart van krommen haas) Kan ik Evelyne Beirens spreken ?

Hund I snor
Nee, dat zal niet gaan.

Pieter De Crem
Mag ik haar telefoonnummer ?

Hund I snor
Nee, waarom ?

Pieter De Crem
Wij hebben gehoord van die marsmannetjes. Dat is een serieuze bedreiging voor Belgie.
Blogs als de uwe en fotografen zijn gevaarlijk. Wij moeten die foto van die marsmannetjes in beslag nemen voor verder onderzoek.

Hund I snor
Get outa hie !

Pieter De Crem
Als Hund i snor niet meewerkt, is Hund i snor een gevaar voor de staatsveiligheid. Wij zullen met een tank het hoofdkwartier van Hund i snor komen verpletteren.

Hund i snor
Rustig, rustig. We kunnen u wel doorverbinden met Nathalie Lubbe Bakker, als u wil.

Pieter De Crem
Werkt die slet nu voor jullie ? Ik vraag u om Nathalie Lubbe Bakker onmiddellijk te ontslaan.

Hund i snor
No way. Zij heeft nog sappige details in petto over uw uitspattingen in New York.

Pieter De Crem
Dat is je reinste achterklap en riooljournalistiek. Hier is niets van aan. Ik doe Hund i snor een proces aan wegens laster en eerroof !

Hund i snor
Als ik u was, meneer de minister, zou ik mij haasten naar Aalter. Volgens Alex Brulov hebben de marsmannetjes een aanval ingezet op het Cremlin.

Pieter De Crem
Ik stuur meteen een tank en helikopters. En u, Hund i snor, kunt ook beter meteen de redactie ontruimen ! Mijn tanks zijn reeds gemobiliseerd.

Geen opmerkingen: